locatie Augustinus interieur

Pater Noster, qui es in caelis

Onze Vader, die in de hemel zijt

Algemene gegevens

Heilige Mariaparochie - locatie Augustinuskerk
Amstelveenseweg 965
1081 JG AMSTERDAM
Telefoon: 020 - 646 06 83

Secretariaat

Het secretariaat van de pastorie is bereikbaar op maandag- en donderdagmorgen van 9.30 - 12.30 uur. Dinsdag is het secretariaat in de middag bereikbaar van half 2 tot half 5. Het telefoonnummer is 020-64 60 683. U kunt het secretariaat ook per email bereiken: . De redactie van de website bereikt u ook met met deze link.

Bereikbaarheid

De parochie is uitstekend bereikbaar. Op het terrein zijn een achttal parkeerplaatsen ingericht voor minder-validen.
Per openbaar vervoer is de kerk prima bereikbaar. De bushalte Kalfjeslaan is recht voor de kerk. Zo is vanuit richting Amsterdam (Leidseplein en Station Zuid) en vanuit Amstelveen (busstation) de kerk gemakkelijk met de bus te bereiken. De lijnen R-NET 347, 348, 357 en 358 zetten u voor de deur af. (Halte Kalfjeslaan)

Autovervoerdienst

Voor parochianen die slecht ter been zijn en moeilijk van het openbaar vervoer gebruik kunnen maken, bestaat de mogelijkheid om door een mede-parochiaan met zijn auto zondags naar de kerk gehaald en gebracht te worden. Wilt u hiervan gebruik maken, dan kunt u contact opnemen met het secretariaat: 020-6460683 of .

Kaart

Hieronder is een plattegrond met de positie van onze parochiekerk.
Komt U met de auto, gelieve deze buiten het kerkplein te parkeren. Dit om mensen, die slecht ter been zijn, en auto's van de vervoerdienst bij de kerkdeur te laten.
kaart van de Augustinus tussen A10 en A9

De kaart van de Augsutinuskerk op Google Maps.