Mee-eten op afstand

Augstinusparochie Amstelveen-Buitenveldert roept u op iemand éénmaal in de week te laten mee-eten op afstand!

Doel

• Mensen te helpen die financieel nauwelijks rond kunnen komen
  • U kunt een persoon of gezin adopteren en hen mee laten eten op afstand
  • Werkwijze

U betaalt als gever €10 per week op een rekening op naam van mee-eten op afstand Augustinus, te Amstelveen .
  • U verbindt zich als gever voor minimaal 13 weken. U doneert derhalve € 130,-.
  • De werkgroep heeft een boodschappenlijstje opgevraagd van de ontvanger en betaalt met uw geld enkele noodzakelijke boodschappen van dat lijstje. We denken hierbij aan brood, melk, rijst maar ook aan waspoeder of vuilniszakken en dergelijke.
  • De ontvanger haalt eenmaal per week het pakket bij ons op.
  • Aanvullende bepalingen

• Zowel de gever als de ontvanger blijven anoniem. Alleen de coùrdinator van de werkgroep kent de namen en de adressen van de gever en de ontvanger.
  • Het is de werkgroep die bepaalt wie in aanmerking komt voor voedselhulp.
  • De ontvanger is bekend bij de Augustinusparochie of wij hebben het adres van de ontvanger gekregen van gemeentelijke instellingen met het verzoek tot voedselhulp.

• Voor vragen of opmerkingen ben ik voor u beschikbaar.
    U kunt zich aanmelden als donateur op onderstaand telefoonnummer of e-mailadres.
    Theo den Blanken
    blanken5@xs4all.nl