godslamp

Uw naam worde geheiligd

Een nieuwe dirigente voor ons kinderkoor Prima Voce

Mila van Coervorden

Ja, u leest het goed! We hebben een opvolgster voor Lizette gevonden! Vol trots mag ik mijn kleindochter Mila van Coevorden aan u voorstellen!

Mila is 23 jaar oud en studeert in haar laatste jaar aan de Pedagogische Academie te Amsterdam, met het doel om leerkracht op de basisschool te worden.
Mila heeft al de nodige ervaring met koorzang. Als klein meisje begon ze te zingen in ons kinderkoor en als tiener stapte zij over naar ons toenmalige jongerenkoor, waar zij vele jaren met enthousiasme heeft meegezongen in de zaterdagavondvieringen en ook vele keren bij de uitvoering van Jesus Christ Superstar op Goede Vrijdag in onze kerk. Toen het tienerkoor Vicace helaas werd opgeheven, heeft Mila meerdere keren meegezongen op bijzondere feestdagen met de Zanggroep Tolle Lege, waar zij met veel plezier stond te zingen naast haar moeder Liesbeth van ‘t Hoff. Mila heeft evenals haar moeder, een bijzonder mooie sopraanstem.
Ook is Mila vertrouwd met de piano. Vele jaren heeft zij pianolessen gevolgd. Haar grootste hobby is wel het paardrijden.

Mila wil graag het kinderkoor van Lizette voortzetten.
Zij hoopt uiteraard dat er vele kinderen lid van het koor zullen blijven. Heel veel kinderkoorliedjes heeft zij nog in haar hoofd zitten, dus zal het voor haar niet moeilijk zijn om deze taak op zich te nemen.
Haar vriendin Janne Duijn, 25 jaar oud, zal het kinderkoor op de piano gaan begeleiden. Zij studeert ook aan de Pabo en zij is erg vertrouwd met de piano. Dat is dus heel fijn voor onze parochie.

Ik denk dat hoopvol kunnen zijn dat in ieder geval de komende jaren onze jeugd kan blijven zingen. En dat is toch immers onze toekomst!

Lieve Mila en uiteraard ook Janne, de parochie wenst jullie heel veel succes!

Marlies van ’t Hoff,
Pastoraatsgroep.